Bilder på korean Noah ;)

Jahapp nu har vi haft ett kalas till. *ler* Nu räcker det för kalas för några månader.
Sötproppen Noah var givetvis och mumsade tårta. Han har börjat med en skön koreanmin. ;)

Bästa kompisar blev de här två när Kari började muta lillgrabben med gottigotta.




Ida, tjejen med flyt, har vunnit en Barbie! Ganska bra med tanke på att hon har tävlat en enda gång och vann en hajpad Barbie. :)


Annars då, jag har äntligen tagit fram skidorna! :) Inte för att jag har nån glid på dom men det skiter jag i.  Är så härligt att fara ut o åka. Fick med mig Ida på söndag. Vi hittade en massa spår efter harar o andra djur. Finfina kojor såg vi också. ;)
Vet inte hur lång sträckan är som vi åkte men den kändes helt lagom för oss två. Skulle tippa på ca 4 km.

I morse försov jag mig rejält! Tror det var Minnas massage som gjorde att jag sov som en sten. Vaknade av ett ryck o såg att klockan var 7.10 Herrabalajka! Upp fort som fan, ser att både Jesse och Ida sitter i soffan. Försöker få ur mig nåt vettigt men inser att det låter obegripligt när Jesse säger "jag fattar ingenting av vad du säger" ;)

Jesse var den enda som skulle med den tidiga bussen o han hade ju ätit frukost o allt så han hann med den. Slängde i mig lite frukost (fil, flingor,russin,solrosfrön och krossade linfrön) väckte Lucas o Lilli och körde Ida till skolan. For sen på den planerade morgonpromenaden med Saara. Skönt!
Innan jag for till kontoret tänkte jag hämta en kopp kaffe och såg då att mitt morgonkaffe fortfarande stod vid kaffeapparaten! Trodde faktiskt inte att jag skulle kunna fungera öht utan morgonkaffe. ;)

Fick iväg en massa  viktiga rapporter som ska in i januari. *lättad*

Senare ikväll ska jag, Sussi och Lilli fara på plan och träna. Frågan är om man ska överdriva och hinna med ett pass på crosstrainern också? Njäe, kanske inte.

Så där gott folk, trodde inte jag skulle få ihop ett inlägg öht. ;)

Kommentarer
Postat av: veronica

Men gud så söt Noah är, jättehärlig min:))

2010-01-19 @ 19:40:34
Postat av: Mintsi

Ja du ser...du behövde massagen!ja karista tullu namusetägarv

2010-01-20 @ 12:21:50
Postat av: Sara

Jag har bytt bloggadress :)

2010-01-22 @ 10:30:22
URL: http://saraalamaki.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0