Läkarbesök, fest och Volbeat ;)

Hm, layouten på bloggens "insida" ser helskum ut. Har de gjort om det eller är det bara min som ser skum ut?
Ligger i sängen och försöker surfa med en av mini-lapotoparna. Svårt... Eller så är det jag som har fläskiga fingrar och taskig havliggande ställning. ;)

Har varit i stan hela dan idag. Först hos doktorn, för att jag har ont i armen. Började med ont i tummen som spred sig även till pekfingret,knölen på handledens utsida, armbågen och axeln....supernice.. not :(
Nå, läkarn tyckte vi ska ta ett reumaprov, dock inte nu ef jag äter inflammationshämmande, utan sen nån annan gång när det är jätteinflammerat. Menade på att det är enda gången man kan få ett svar på provet... Har tagit reumaprovet för ca 10 år sen och då visade den inte på nåt.
Skit samma, har ju nån sorts ledproblem iaf. Vill bara bli av med värken. Och det enda som tydligen hjälper är vila och inflammationsdämpande piller. :( Jag som inte gillar att käka såna... Läkaren trodde att jag fått detta pga att jag åkt skidor (några enstaka gånger), samt att jag fick inflammationen i höften för några månader sen för att jag joggade på min prommis...Kommer alltså att vara en fet slöfock hela livet. För så fort jag gör nåt får jag en jävla inflammation.... Sa, i frustration, att han får göra en magsäcksop och fettsuga mig. ;) Han bara stirrade på mig. Hahahah skriver väl in nåt finurligt i mina journaler. ;)

Efter läkarbesöket var jag på stan o gjorde ärenden med syrran. Fnissigt värre var det. :D 
Marsa har sin 40 års fest i morgon och vi var där för att hjälpa till med dukning och smått o gott. Blir nog en jätterolig fest. :)

Ikväll har Minna o Pontus varit förbi. Efter bastun lekte Minna hudvårdsterapeut. ;) Fixade bort allt krafs från fejset mitt. ;) Danke :) 

Suttit och svamlat med ungdomarna och Henry. Ja ja Henry är också en ungdom. :) Imorgon ska jag vara hans moraliska stöd på IKEA. Vi ska terra Lilli som jobbar och köpa en madrass till honom. Sen blir jag kvar i stan och ska tagga inför festen. :)

Innan jag somnar nu ska jag berätta att Ida var jättesur igår. Hon hittade inte Volbeats låt Still counting på Spotify. Hihi mammas rockbrud. <3

Nu ska jag glo på facebook lite, sen nanna. 
Be nice  

Kommentarer
Postat av: kajsa

Jag hade åxå en period då inflammationerna avlöste varandra...Höften var så jävlig att det inte gick att gå ett steg ens...Hoppas verkligen att du får hjälp med detta och att du slipper gå länge med värk!

2010-01-30 @ 18:36:18
Postat av: Maria Isaksson

usch och fy vad jobbigt med inflammationer,men jag vet,av egen erfarenhet att om du slutar (eller iaf är utan) socker och helst också vitt mjöl så blir det mycket bättre. socker göder inflammationer..bara ett litet tips,jag är "fibrokärring" så jag vet vad värk i kroppen vill säga..

hoppas att du blir bättre hur du än gör.

2010-01-30 @ 23:10:11
Postat av: veronica

Jag hade också helkonstig insida på bloggen ... allt var som förstorat?

Hade kanske rätt då med diagnosen:o)

Hoppas du snart blir bättre!

2010-01-31 @ 12:13:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0