Soliga härliga lördag (uppdaterade med fler bilder)

Vilket underbart väder vi haft idag!
Vaknade tidigt och skulle i vanliga fall somnat om men blev så glad av solen så jag klev upp. :)
Ida och jag for ut på en sparktur. Var och åkte backe i skolan.



Wihuuu


När vi kom hem grillade vi korv. Kari har snöslungat sig fram till grillplatsen.


Ida och Jesse


Robin och Lucas

Lilli dissade korvgrillandet...

Däremot hängde hon med på en skotertur med mig. Åh, herregud vad mjukt och blött det var på isen! Jag var allmänt livrädd. ;)


Hittade roligt folk som vi joinade.

Ett par timmar i solen där och sen var det dags att ta en powernap. ;) För mycket friskluft kanske? :)

Grabbarna lanar fortfarande i andra huset och Lilli har farit till stan.

Gjorde tacopaj till middag, gott med lite tzatziki till. *raap* Är ännu också mätt som bara den.

Kollade på melodifestivalen ikväll. "Mina" låtar gick inte vidare, bajsakorva! Hade gärna sett Crusified Barbara och Alcazar i finalen. Men inte...

Tror att det blir till att utmana ödet och fara ut o åka imorgon med. Ida var lagom glad över att hon inte fick följa idag...  Men då måste hon lära sig att sitta bakom ist för framför mig. Är för svårt att styra när hon sitter där fram. Eller så har jag för korta armar? ;)

Nä gott folk, tror att jag måste lägga mig o sova nu...trött ...

Psst. Grattis till underbara Sofia som fyller år idag. Hipp, hipp, hurrraaaa!

Kommentarer
Postat av: iZac

Det är besvärligt att styra med en framför sig! :)



Själv har man även en bakom sig när vi kör, så att bege sig utanför uppkörda spår är inte att tänka på då... :)

2010-03-07 @ 07:07:02
URL: http://blog.seskaro.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0